lördag 28 juni 2008

Hepp.

Ljusdalsjobben är nu borta, inte för att jag visste om det egentligen, jag bara råkade träffa en tjej som fått ett av jobben och det blev klart igår. Intervjuer och allt färdigt, inte ett ljud hörde jag.
Kändes tungt att sitta där och gratulera när jag egentligen ville gråta. Men men, min tid kommer också.

Igår var älsklingen kanonduktig och klarade teorin till mc-kortet som han kämpat länge med! Jag hade köpt en flaska vin tidigare i veckan, Jag visste att han skulle klara det! och om han inte gjorde det så firade vi faktiskt ett halvår samma dag, så vinflaskan hade gjort susen ändå. Dock så är jag egentligen inte så glad för att han klarade teorin eftersom jag tycker att motorcyklar är livsfarliga ;P Hade du inte varit min älskling så hade jag nog tyckt att du var en riktig cooling, men jag är rädd om dig! :)

Kasia: Jag vill verkligen att du lägger upp före-och-efterbilder på den nya lägenheten så jag kan få vara lite avundsjuk :D Saknar dig!

Nu har mamma och pappa åkt till småland. Jag och lillebror har hela huset för oss själva. Förhoppningsvis kommer älsklingen om ett tag, då ska vi ha en mysmiddag :) Tacos har jag slängt ihop och lillebror har redan fått spaghetti och taco-köttfärssås. Blir en lugn kväll, lillebror hade lagt upp 4 filmer som vi får välja på sa han. Gissar på att det är simpsons, simpsons, simpsons och simpsons som ligger där. Suck. Men söt är han :)

Trevlig helg allihop!

Inga kommentarer: