måndag 16 juni 2008

Lägenheter och sånt

Nu är helgen slut, gick ovanligt fort dock. Idag är jag trött som ett as verkligen och stackars älsklingen som klev upp vid fem hade fått ca 3h sömn.

Cruisingen var trevlig! Satt på ett tak med trevligt folk och god dricka. Vi drog oss hemåt vid tolvtiden på natten, tog dock en timme att gå hem. Hur vet jag inte! :) Helgen i övrigt har varit väldigt lugn.

Nu på onsdag är det min dag, sen så är det midsommar! Har inga planer ännu, men jag tror faktiskt att jag ska vara nykter och köra. Har blivit så obeskrivligt bakis de senaste gångerna trots att jag inte druckit särskilt mycket. Så jag orkar inte med det! :)

Jag och älsklingen har sagt att vi ska börja kika efter lägenheter nu. Det är lite komplicerat att göra det med Erik eftersom att han vägrar att bo i en "betongbunker", inte alltför centralt och med så få grannar som möjligt. Känns som att med dessa krav så behöver man vara ute i god tid. Jag däremot kan ju tänka mig att bo vartsomhelst förutom på Gärdeåsen som kan jämföras med Karlskronas Kungsmarken.


Men först och främst är det ju bra om jag får en stadig inkomst. Men det får jag nog veta inom en månad åtminstone! :)

1 kommentar:

Moonshield sa...

grattis i förskott! och lycka till med lägenhetsletandet! :) vad roligt!