torsdag 26 juni 2008

Ändrade planer

Jag är inte alls inne på sista veckan med Emil har vi kommit fram till. Mamma och Pappa ska åka ner till mormor och morfar och hjälpa dom att flytta. Emil vill inte följa med. Jag börjar inte jobba förrän på fredag. Alltså ska jag ha Emil lördag - torsdag. Jag skulle väl inte haft något att göra i vilket fall, förutom att träffa Madde Pär Destiny och Lukas. Men jag får helt enkelt övertala Emil att de får komma hit. (Han är ljudkänslig och bebisar tycker han absolut inte om).

Annars så idag så känner jag att jag verkligen behöver ett projekt. Jag har det så segt på veckorna att jag tror jag ska dö. Idag är det åtminstone fint väder! :) Ska kasta in lillebror i duschen sen så ska jag nog städa bilen. Evighetsprojekt tror jag det klassas som.

Idag kommer älsklingen hem också :) Saknar honom!

Inga kommentarer: