torsdag 26 juni 2008

Jag blir galen!

For real! Jag håller på att gå i taket, snart så. Jag har sån abstinens efter folk på veckorna att jag bara kan se fram emot när älsklingen kommer hem. Men det finns ingen som säger att han kommer hem till mig det första han gör. Det är självklart att det är så, men jag känner mig så patetisk som inte vill något hellre än det!

Jag går hemma hela dagarna, lillebror behöver man inte underhålla och jag kan inte diska, tvätta och städa hela dagarna. Jag har slappdag varenda dag. Jag är hemma 24h om dygnet i 5 dagar. Jag klarar inte av detta. Vore skillnad om man hade ett slappt jobb någonANNANSTANS så man får komma hem och känna sig förtjänt av att ta det lugnt.

Jag är så fruktansvärt understimulerad att jag till slut inte ens orkar titta på ett bra program på tv:n, då är det illa. Ingenting är roligt. Fan vad jag är gnällig nu, men hade jag varit någon annan hade jag kanske uppskattat detta. Men inte som det är nu. Min helg försvinner till och med nu. Jag hade behövt gå ut på krogen och träffat massvis med folk, det hade jag kunnat leva på i en vecka.

Inga kommentarer: