tisdag 10 juni 2008

Så jäkla less

Jag har varit på jätteknepigt humör hela dagen. För det första har det varit riktigt skitväder, sen har jag känt mig rastlös. Emil är inte direkt krånglig att se efter.

Jag är så trött på allt jobbletande, känns riktigt hopplöst just nu och att en taskig timanställning nog är enda chansen.

Jag är trött på att bo hemma. Jag vill ha något eget (vårat), ett ställe där jag har alla kläderna samlade och inte utspridda i två olika hem. Jag vill ha någon som helst aning om framtiden tack.

Det som känts så bra innan har bara runnit ut i sanden, för ett tag sedan var jag peppad och taggad för att allt skulle lösa sig. Nu känns allt så jäkla hopplöst bara, att allt ska ta sån jäkla lång tid?!

Aja, jag ska väl ta mig en bok och lägga mig och läsa bort hela kvällen, som vanligt. Älskling kom hem!

Inga kommentarer: