måndag 9 juni 2008

Två sökta jobb!

Nu har jag sökt två tjänster i Ljusdal som jag verkligen vill ha! Visserligen var det 6 månaders provanställning innan tillsvidareanställning men det gör ingenting. Hoppas verkligen jag får chansen!

Jag har sådan fruktansvärd träningsvärk! Att köra jetski är inte bara roligt utan jobbigt också tydligen! :) Hade jag haft för mycket pengar så hade jag absolut köpt mig en sån, tråkigt bara att det är förbjudet att köra.

Jaja, nu ska jag sätta igång med lite mer hushållsarbete + att jag och lillebror ska åka och veckohandla.

Saknar älskling också, haft en jättemysig långhelg men nu är det arbetsvecka och han har åkt iväg :/

1 kommentar:

Moonshield sa...

hehe, hör jag möjligtvis judas priests låt "breaking the law" i bakgrunden? :P lycka till med jobben btw!